Announcement of agreement under which Caribbean Investment Holdings Limited will acquire Scotiabank's operations in Belize

Dear Valued Customer,

We would like to inform you that Scotiabank has reached an agreement under which Caribbean Investment Holdings Limited (“CIHL”) – the holding company that owns and operates The Belize Bank Limited (“Belize Bank”) will acquire Scotiabank’s operations in Belize through the purchase of 100% of the shares of Scotiabank (Belize) Ltd.

This agreement is subject to regulatory approval. You do not have to take any action as a result of this announcement. Until regulatory approval is obtained, customary closing conditions are met and the transaction closes, all operations will continue as usual.

CIHL is a public company currently trading on the Alternative Investment Market of the London Stock Exchange and on the Bermuda Stock Exchange. CIHL's principal subsidiaries are Belize Bank, Belize Bank International Limited and Belize Corporate Services Limited. Belize Bank is a full-service commercial bank which provides a range of banking and financial services. Belize Bank is the first and oldest banking operation in Belize, and has demonstrated over 100 years of continuing business and excellence in customer service. CIHL is committed to growing its operations in Belize and providing the highest quality of products and services to the people and businesses of Belize. For further information on CIHL, please visit their website at: https://www.cihltd.co/.

Scotiabank is pleased to have come to this agreement with CIHL – a well-established financial services provider. CIHL and Scotiabank both have a long-standing history of providing high quality products and services to their valued customers as well as a shared focus on serving customer needs and providing growth opportunities for our employees.

Once the transaction closes, CIHL and Scotiabank will work together to make this transition as smooth as possible for all customers and employees.

We thank you for your valued business and providing us with the opportunity to continue serving your needs.

If you have any further questions regarding this change, please feel free to contact us at:

Anuncio de acuerdo bajo el cual el Caribbean Investment Holdings Limited adquirirá las operaciones de Scotiabank en Belize

Muy estimado cliente:

Queremos informarle que Scotiabank ha llegado a un acuerdo por el cual Caribbean Investment Holdings Limited (“CIHL”), compañía tenedora propietaria y operadora de The Belize Bank Limited (“Belize Bank”), adquirirá las operaciones de Scotiabank en Belice a través de la compra del 100% de las acciones de Scotiabank (Belize) Ltd.

Este acuerdo está sujeto a la aprobación de los organismos reguladores. Usted no tiene que hacer nada como resultado de este anuncio. Hasta que se obtenga la aprobación regulatoria, se cumpla con las condiciones de cierre correspondientes y se cierre la transacción, todas las operaciones continuarán de manera habitual.

CIHL es una empresa que actualmente cotiza en el Alternative Investment Market de la Bolsa de Valores de Londres y en la Bolsa de Valores de Bermudas. Las principales subsidiarias de CIHL son Belize Bank, Belize Bank International Limited y Belize Corporate Services Limited. [Belize Bank] es un banco comercial que presta una serie de servicios bancarios y financieros. Belize Bank es el primer banco y el más antiguo de Belice, posee 100 años continuos de experiencia en negocios y ofrece excelentes servicios a los clientes. CIHL está comprometido en aumentar sus operaciones en Belice y en brindar productos y servicios de la mejor calidad a las personas y empresas de Belice. Para obtener más información sobre CIHL, visite su sitio web: https://www.cihltd.co/.

Scotiabank está complacido de haber logrado este acuerdo con CIHL, un proveedor de servicios financieros bien establecido. CIHL y Scotiabank tienen una larga trayectoria ofreciendo productos y servicios de alta calidad a sus valiosos clientes, así como un enfoque compartido sobre la importancia de satisfacer las necesidades de nuestros clientes, además de ofrecer oportunidades de crecimiento a nuestros empleados.

Una vez que concluya la transacción, CIHL y Scotiabank trabajarán juntos para garantizar la mejor transición posible para los clientes y empleados.

Le agradecemos por su preferencia y por brindarnos la oportunidad de continuar satisfaciendo sus necesidades.

Si tiene más preguntas con respecto a este cambio, no dude en comunicarse con nosotros al: